ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΛΕΤΗ

1 μήνα πριν
31 Εμφανίσεις
ΑΣΗΜΙΝΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣΗ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Πετράλωνα 630 80, Ελλάδα
Καθημερινή Μελέτη

Είναι γνωστή η ρήση πως στους γονείς μας οφείλουμε το ζην και στους δασκάλους μας το ευ ζην. Η επιλογή μου να γίνω εκπαιδευτικός ξεκίνησε από την μεγάλη αγάπη μου για τα παιδιά, θεωρώντας πως η εκπαίδευση χρειάζεται ανθρώπους με όραμα, διάθεση, εμπειρία, καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας, αγάπη για το αντικείμενο μα κυρίως ψυχή. Θεωρώντας πως η διδασκαλία είναι μία αμφίδρομη διαδικασία, μέσω της προσωπικής αλληλεπίδρασης με τους μαθητές μου μπορώ και εξελίσσομαι τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και επαγγελματικό. Κύριο μέλημα μου είναι οι μαθητές μου να” εμπνευστούν” από εμένα και να αναπτύξουν μία υγιή και λειτουργική προσωπικότητα που θα τους καθιστά ικανούς να θέτουν υψηλούς στόχους. Είμαι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολή Αθηνών του τμήματος Φιλολογίας. Υποστηρίζω τη καθημερινή μελέτη μαθητών Δημοτικού και διδάσκω όλα τα φιλολογικά μαθήματα στις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου. Παράλληλα αναλαμβάνω και την προετοιμασία των εξετάσεων για Πρότυπα Γυμνάσια .Διαθέτω 20 ετή εμπειρία (2004 έως σήμερα). Επιπλέον , αναλαμβάνω και θερινή προετοιμασία με στόχο την κάλυψη πιθανών κενών, αλλά και ταυτόχρονη προετοιμασία για την επόμενη τάξη.

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ:

  • Προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε μαθητή.
  • Χρονοδιάγραμμα ύλης.
  • Τεχνικές τρόπου οργάνωσης του διαβάσματος.
  • Τρόποι για καλύτερη διαχείριση  και διαμοιρασμό του χρόνου.
  • Συνεχείς επαναλήψεις με στόχο την εξοικείωση και εμπέδωση της διδακτέας ύλης μέσω τεστ και διαγωνίσματα προσομοίωσης(γυμνάσιο -λύκειο).
  • Πλήρης κάλυψη της ύλης ανεξάρτητα από τη ροή του σχολείου.
  • Δίνεται έξτρα συμπληρωματικό υλικό-ασκήσεις για κάθε ενότητα και μάθημα.
  • Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών (διαδραστικά quiz, wordwall)
  • Δια ζώσης ή διαδικτυακά.

     ΣΤΟΧΟΙ:

  • Συνεργατικό κλίμα με ιδιαίτερη έμφαση στη σχέση- “χημεία” ανάμεσα στον μαθητή και στον καθηγητή.
  • Δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με σκοπό δημιουργία ασφάλειας και εμπιστοσύνης.
  • Ανάπτυξη υπευθυνότητας, υψηλής αυτοεκτίμησης και ανεξαρτησίας μέσω δημιουργίας κινήτρων και αυτοπειθαρχίας.
  •  Διεύρυνση και καλλιέργεια κριτικής σκέψης.
  • Ανακάλυψη και εκμάθηση δεξιοτήτων αυτοδιαχείρισης άγχους σε τεστ, εξετάσεις και βαθμούς.
  • Στήριξη και κατανόηση των δυσκολιών-αγωνιών των  μαθητών τόσο σε γνωστικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

«Ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του . Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες .»  Ν. Καζαντζάκης

   

Χαρακτηριστικά

16+ χρόνια εμπειρίας
Online μάθημα
Μάθημα σε γκρούπ
Μαθησιακές δυσκολίες
Αττική
Άγιος Δημήτριος
Άγιος Ιωάννης Ρέντης
Αιγάλεω
Άλιμος
Αργυρούπολη
Δάφνη
Δραπετσώνα
Καλλιθέα
Καμίνια
Κερατσίνι
Κορυδαλλός
Νέος Κόσμος
Νίκαια
Παλαιό Φάληρο
Πειραιάς
Περιστέρι
asimina
Μέλος πριν από: 1 μήνα
Ο χρήστης είναι εκτός σύνδεσης
Δες όλες τις αγγελίες
Ενδεικτική τιμή €12
© MathimataDimotikou